Saturday, June 11, 2011

אנשי ספורט השנואים ביותר

נשלח ב:12/06/2011<< ישן יותר

If you can not see this email properly, please click here
אנשי ספורט השנואים ביותר - אם אינך מצליח לראות את הכתוב לחץ כאן

 

אנשי ספורט השנואים ביותר

קבלו את רשימת האנשים הקשורים לספורט כמו שחקנים, מאמנים ששנואים בקרב האנשים.

אלכס פרגוסון-  סקוטי בן 69 מאמנה של מנצ'סטר יונייטד האנגלית, לקח 12 אליפויות ליגה, 5 גביע אנגלי, 4 תארי ליגה, 2 אליפויות אירופה וגביע אחד למחזיקות. למה הוא שנוא? כול הזמן יש לו תלונות קטנוניות ומעצבנות לשופטים, כול ההתנצחויות המטופשות של עם התקשרות עושה אותו מגוחך וילדותי והקהל לא אוהב את זה, למרות שהוא מאמן אחד הגדולים בהיסטוריית הכדורגל בכלל.

לברון ג'יימס-  בן 26 משחק כגארד במיאמי היט, יש לו 7 הופעות באולסטאר, פעמיים קיבל MVP , מלך הסלים לעונת 2008 ו5 פעמים נבחר לחמישייה הפותחת של NBA. למה הוא שנוא? כי הוא תקע סכין בגב ל 400 אלף אוהדים מקליבלנד שחשבו שהוא יישאר בקבוצת הילדות שלו ובעצם הוא ברח ועבר למיאמי לצד שחקנים טובים כמו וייד ובוש, מה גם שהוא לא רצה להוביל את קליבלנד לאליפות בכלל.

ז'וזה מוריניו- בן 48 מפורטוגל מאמנה של ריאל מדריד, לקח 2 אליפויות אירופה, 2 אליפויות ב אנגליה, איטליה, ופורטוגל, גביע אנגלי, גביע אופ"א, גבי איטלקי, וגביע ספרדי. למה הוא שנוא? מתנהג כאילו הוא המאמן הכי טוב בעולם, יותר מדי שחצן ומתנשא, מתבכיין הרבה על שיפוט במשחקים, סגנון המשחק שלו משעמם למרות שהוא לקח הרבה תארים עם שיטת משחק כזו.

קובי בריאנט-  בן 32 משחק ב NBA בלוס אנג'לס לייקרס, לקח 5 אליפויות, פעמיים נבחר לשחקן העונה, MVP , פעמיים מלך הסלים, 13 משחקי אולסטאר ועוד. למה הוא שנוא? הרבה סיבות וסיטואציות שקרו לו, עזבו לרגע את פרשיית האונס בקולורדו, הוא חושב שהוא נכנס כיורשו של מייקל ג'ורדן האגדי, האמת שהוא לא מגיע לקרסוליים של מייקל, הוא יותר מדי חושב את עצמו וחושב שהוא השחקן הטוב ביותר בליגה, גם חבריו לקבוצה מרגישים כך כאשר הוא גובל בפסיכוזה וחושב תמיד שהוא זה שיכול לנצח את המשחק ולשים את הכדורים בסל.

כריסטיאנו רונאלדו-  פורטוגלי בן 26, משחק בריאל מדריד, לקח 3 אליפויות אנגליה עם מנצ'סטר יונייטד, גביע אחד בליגת האלופות עם היונייטד , מלך השערים גם באנגליה וגם בספרד, לקח את כדור הזהב ב 2008, נבחר 5 פעמים לנבחרת השנה מטעם אופ"א. למה הוא שנוא? יותר מדי עושה הצגות על המגרש כאשר רוח קלה שפוגעת בחולצתו מפילה אותו, מה גם שהוא עושה כול מיני טריקים עם הכדור שלא ממש עוזרים ותורמים לו למהלך המשחק, חושב את עצמו יותר מדי ומודע לזה שהוא השחקן הטוב בעולם למרות שהוא לא.

 


תגובה לאי מייל

להרשמה ולעדכון רשימת התפוצה נא ללחוץ כאן

 אנשים חשוב לשמור את המייל הזה!!!
במידה ולא קבלתם מייל היום אתם מוזמנים לצפות בו גם בפייסבוק ובטוויטר שלנו
http://www.facebook.com/mivzakon.site
http://twitter.com/mivzakon_co_il
וגם אתם יכולים להגדיר בדפדפנים או RSS READER את כל הכתובות לכל הערוצים:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss.html
למי שמרגיש שזה קצת מסובך. אז זהו , שזה ממש לא והנה הקישור לקצת עזרה:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss_help_explorer.html

No comments: