Wednesday, June 29, 2011

רץ ברשת- גרוטאות של זהב

נשלח ב:29/06/2011<< ישן יותר

If you can not see this email properly, please click here
רץ ברשת- גרוטאות של זהב - אם אינך מצליח לראות את הכתוב לחץ כאן

 

גרוטאות של זהב

במוסך של מילר נמצאים רכבים ישנים אבל מה מכולל הגרוטאות הגדול שווה הרבה מאוד כסף. זהו סיפור מוזר על אלכס מילר בחור מבוגר ממדינת ורמונט ארה"ב, אשר הייתה לו חווה הוא היה איש עני דל אמצעים ורק מכונית חיפושית שירתה אותו, הוא היה אוסף גרוטאות של חיפושיות ישנות וזה היה התחביב שלו עד שהוא החליט לאסוף עוד כמה רכבים ישנים, עד מהרה המחסן הצטבר במלא גרוטאות של רכבים וראו את המצבור שנהיה לו,

 מלא מתכת ללא שימוש. אלכס נפטר בשנת 1993 ואשתו נפטרה שלוש שנים אחריו, תמורת הבטחה להיקבר בארץ הקודש אלכס הוריש לצדקה את כול מגרש הגרוטאות שלו לכנסייה, והם הוציאו אותה למכירה פומבית. במהלך הצגת הרכבים במכרז, אשר אורגן ע"י כריסטי השתתפו אספנים מכול רחבי העולם. שימו לב לדגמי הרכבים ומה העלות שלהם כיום למשל סטוץ ברקט 1913 נמכר עבור $ 105 אלף דולר, כפי שהתברר, היה אלכס מילר, בנו של כספים מוצלח, היה לו עסק מצליח בתחום משלוחים ודואר.

 קחו לדוגמא עוד כמה רכבים שנמכרו בסכומים לא  רעים בכלל כמו סטוץ ברקט 1916 נמכר עבור $ 155 אלף דולר, מילר היה אובססיבי למכוניות מדגם סטוץ, כאשר אלו פשטו רגל הוא עבר לרכב מסוג ספרינגפילד, האוסף גדל בהדרגה, אלכס מילר הוריש הרבה חלקים של רכבים מסוג סטוץ ואלו נמכרו באלפי דולרים, אם רק היה חי מילר הוא היה נהנה משלל גרוטאות הזהב שלו.


תגובה לאי מייל

להרשמה ולעדכון רשימת התפוצה נא ללחוץ כאן

 אנשים חשוב לשמור את המייל הזה!!!
במידה ולא קבלתם מייל היום אתם מוזמנים לצפות בו גם בפייסבוק ובטוויטר שלנו
http://www.facebook.com/mivzakon.site
http://twitter.com/mivzakon_co_il
וגם אתם יכולים להגדיר בדפדפנים או RSS READER את כל הכתובות לכל הערוצים:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss.html
למי שמרגיש שזה קצת מסובך. אז זהו , שזה ממש לא והנה הקישור לקצת עזרה:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss_help_explorer.html

No comments: