" בא החי , שם את המת , קם המת , מת החי " ------> מה זה?
תשובות ופתרונות, ניתן לרשום בתגובות עם נימוקים
לכל מי שחושב שיש לו פתרון, מוזמן ללחוץ כאן, ולרשום את הפתרון שלו עם הנימוקים בתגובות שמתחת לחידה
והנה הפתרון של החידה הקודמת >>>
להרשמה ולעדכון רשימת התפוצה נא ללחוץ כאן
פורטל מבזקון
No comments:
Post a Comment