| If you can not see this email properly, please click here |
| החל מ 1.7.09 יוטל היטל על צריכת מים עודפת. חשוב לקרוא - אם אינך מצליח לראות את הכתוב לחץ כאן |
| החל מה - 1.7.2009 יוטל היטל על צריכת מים עודפת !!! מומלץ לעדכן מספר הנפשות בבית כדי להקטין את גובה ההיטל בהתאם !!! |
| Sponsored links |
|
|
| תגובה לאי מייל |
No comments:
Post a Comment