| If you can not see this email properly, please click here |
| בדיחה : אישה בת 62 ילדה בעזרת הטכנולוגיה של היום... - תראואם אינך מצליח לראות את הכתוב לחץ כאן |
| אישה בת 62 ילדה בעזרת הטכנולוגיה החדשנית של היום, תינוק בריא ושלם. לאחר שהות קצרה בבית החולים השתחררה האישה לביתה . למחרת הגיעו לביקור קרובי משפחה נרגשים ומיד עם הגעתם ביקשו לראות את הרך הנולד. איפה התינוק?` שאלו. `אנחנו רוצים לראותו` האישה אמרה: עוד מעט, אחרי שהוא יבכה.. לאחר דקות ארוכות שאלו אותה שוב: איפה התינוק? אתם תראו אותו אחרי שהוא יבכה.. האורחים לא הבינו מה הסיפור עברה כבר חצי שעה ולא רואים תינוק.. שוב שאלו: איפה התינוק? אנחנו מאד רוצים להכיר אותו למה את אומרת שנוכל לראות אותו רק אחרי שהוא יבכה?... -כי אני לא זוכרת איפה שמתי אותו, קיבינימט!!! (נשלח על ידי יניב אמירה) |
| Sponsored links |
|
|
| תגובה לאי מייל |
No comments:
Post a Comment