Monday, April 23, 2012

SILVER מבית GOTTEX - בגדי ים וחוף קיץ 2012

נשלח ב:23/04/2012<< ישן יותר

If you can not see this email properly, please click here
SILVER מבית GOTTEX - בגדי ים וחוף קיץ 2012 - אם אינך מצליח לראות את הכתוב לחץ כאן


SILVER מבית GOTTEX - בגדי ים וחוף קיץ 2012

מותג בגדי הים SILVER מבית GOTTEX מציג קולקציית בגדי הים וחוף לקיץ 2012

לקראת קיץ 2012 מציג מותג בגדי הים והחוף Silver קולקציה חוצה גבולות של סטייל, הדפסים חדשים וגזרות חדשות לטווח רחב של מידות קאפ הנותנות מענה לנשים רבות.

קולקציית בגדי ים SILVER לעונת קיץ 2012 נעה מסגנון קלאסי לסקסי, אלגנטי, מתוחכם, עכשווי וצעיר. השנה ניתן לראות בקולקציה שימוש באפקטים מתקדמים בעיצוב דגמים קלילים עם מינימום בטנות ורפידות אשר רובן
נשלפות ומיוצרות מספוג עדין ודקיק. קולקציית בגדי ים לעונת קיץ 2012 של Silver  נחלקת ל-11 קבוצות אשר מרביתן מציעות חזיות בגד ים המוצעות במגוון רחב של מידות (עד קאפ F), בכל קבוצה ניתן לראות בגד חוף ופריאו תואמים ללוק מושלם.
Getaway - קבוצת דגמים בדפוס של זברה בשחור לבן עם אפקט מובלט של פויל כסוף כהה ותכשיט פלטינום מרוקע. בקבוצה דגם חדש של בגד ים שלם One Shoulder

Modern-Day - קבוצה בסגנון פופ ארט בדפוס שחור לבן גיאומטרי ונגיעות צבעי סורבה. בקבוצה דגם שלם חדש בסגנון רטרו עם מפתח ירך נמוך ומחטב
Basic-Instinct - קבוצת דגמים חלקים בצבעי שחור, כחול רויאל, סגול עמוק ומג'נטה - קבוצת צבעי בסיס המלווה את הקולקציה כך שניתן לערבב גם בין הקבוצות ולבחור בחזייה מודפסת וחלק תחתון חלק או להיפך. דגם חדש בקבוצה זו הוא חזית ביקיני הולטר במידה גדולה (קאפ D) בעלת רצועה תומכת מתחת לחזה ועם תכשיט כסוף במפתח החזה.

Azure - קבוצה בדפוס אבסטרקטי המושפע מעולם המים בגווני טורקיז, סגול, לבן וירקרק בה ניתן לראות דגם טנקיני חדש בגזרת סטרפלס עם רצועות ואלמנט טוויסט בחזייה.
Snakeadelic
- קבוצה בהדפס נחש צבעוני בגווני טורקיז וסגול המשלבת מלבד לייקרה גם בד רשת אלסטי בהדפס נחש זהה המולבש על הדגמים בוולנים ותכשיטים ממתכת מרוקעים בדפוס נחש גם הם. בקבוצה זו מוצעת לראשונה שמלת חוף בגזרת קולר שלחלקה העליון קאפים המתאימים לחזה בכל המידות הקבוצה כוללת גם דגמים חלקים להשלמת הלוק.
Urban-Edge
- קבוצה בדפוס אורבאני של כתמי שחור ולבן עם נגיעות טורקיז.>
Be-Chained
- קבוצת הדגמים קלאסית שהמוטיב המרכזי בה היא שרשרת מודגשת במשולבת בבד הדגם. דגם חדש בקבוצה זו הוא שלם עם מפתח וי עמוק המהודק בשרשרת.
Floralis - קבוצה מעולם הפרחים. פרחים בצבעי פסטל הרקומים בחרוזים ופייטים על גבי רקע לבן. בקבוצה זו דגמים חדשים של ביקיני ושלם סטרפלס בעלי רצועות כפולות הנקשרות סביב הצוואר באופנים שונים.
Day-Dream - קבוצת צעירה וקלילה של פריט פרחוני קטן בצבעי פסטל בשילוב וולנים קטנטנים מטול בגווני ורוד וירקרק. גם בקבוצה זו ניתן לראות שמלת חוף בעלת קאפ להתאמה מרבית לחזה אותו ניתן גם לשלוף החוצה.

 

 

 

Parade -- קבוצה עם דפוס גיאומטרי מרענן של מעגלים צבעוניים בגווני סורבה עם אביזר העשוי עבודת יד ורקום פייטים וחרוזים בשלל צבעים. בקבוצה גם דגמי שלמים וביקיני חלקים בגווני ירקרק ופוקסיה. עוד בקבוצה - שמלת חולצה קצרצרה לחוף החוזרת מס' פעמים בקולקציה בהדפסים שונים.
Karma
- דפוס אוריינטלי של פייזלי צבעוני על רקעים בשחור ולבן בקבוצה מוצע בגד חוף חדש- חולצה גלבייה רומנטית.
קולקציית קיץ 2012 של Silver משווקת בארץ בבלעדיות ברשת חנויות Gottex ברחבי הארץ וברשת המשביר לצרכן.

 

מקור הכתבה: בראש - פורטל יופי ישראלי


תגובה לאי מייל

להרשמה ולעדכון רשימת התפוצה נא ללחוץ כאן

 אנשים חשוב לשמור את המייל הזה!!!
במידה ולא קבלתם מייל היום אתם מוזמנים לצפות בו גם בפייסבוק ובטוויטר שלנו
http://www.facebook.com/mivzakon.site
http://twitter.com/mivzakon_co_il
וגם אתם יכולים להגדיר בדפדפנים או RSS READER את כל הכתובות לכל הערוצים:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss.html
למי שמרגיש שזה קצת מסובך. אז זהו , שזה ממש לא והנה הקישור לקצת עזרה:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss_help_explorer.html

No comments: