Wednesday, April 27, 2011

תכונות חדשות בפייסבוק

נשלח ב:27/04/2011<< ישן יותר

If you can not see this email properly, please click here
תכונות חדשות בפייסבוק - אם אינך מצליח לראות את הכתוב לחץ כאן

 

תכונות חדשות בפייסבוק

פייסבוק משיקה כפתור "שלח" בררני יותר, ומכריזה על 50 מיליון קבוצות. בכול מקום יותר ויותר כפתור "אהבתי" של פייסבוק מופיע, וכתוצאה מכך אתה מקבל חבר חדש, לחצן השלח: לחץ על דף אינטרנט שיש בו את כפתור השלח ואתה תתבקש ותוכל לשתף אותו עם כול הקבוצות שיש לך בפייסבוק, כולל החברים שלך, או כול כתובת דוא"ל רגילה. במילים אחרות כפתור אהבתי נועד לאפשר לכם במהירות לשתף תוכן, עם כול החברים שלכם בפייסבוק וכפתור שלח נועד לשיתוף משני.

מעצבי האתרים נאנקים עכשיו, יש להם עוד איזה יישומון שהם צריכים לשלב, אבל זה צעד הגיוני של פייסבוק, יש פעמים שברצונך לשתף איזה קישורים עם קומץ חברים, במקום להזין חדשות, וזה נותן לך סיבה אחת מספיק טובה להיפטר מלהפיץ תוכן בדוא"ל. 50 אתרים מושקים עם התכונה הזו.

פייסבוק הוסיפה עוד אפשרויות ותכונות נוספות מלבד כפתור השלח, כמו: מבוא של אלבומי תמונות  עבור קבוצות, עד עכשיו היה אפשרי להעלות תמונה אחת לקבוצה, כיום תוכלו להעלות מערך שלם של תמונות. אלבומי תמונות אלו הם יוצאי דופן, בגלל שרק קבוצות אחרות יוכלו לראות תמונות אלו, אפילו תמונות מתויגות לא יראו לאנשים מבחוץ.

תכונה נוספת: עכשיו תוכל להזין שאלה כוללת לכול הקבוצה. לבסוף והכי חשוב היא הגדרה חדשה שתדרוש ממנהל הקבוצה לאשר את כול החברים החדשים שהוזמנו לקבוצה. עד עכשיו כול אחד בתוך קבוצה כלשהי היה יכול להזמין חבר לקבוצה, כיום פייסבוק מזהה אם זה קבוצות פרטיות שלא מוכנות לצרף כול אחד ולכן נדרש אישור ממנהל הקבוצה לצרוף חבר.

לחצן השלח כנראה יוביל לחיזוק הקישורים בקבוצות, בכדי לשתף או לקשר דף כלשהו לקבוצה אתה לא צריך לעזוב את הדף שאתה קורא, אתם יכולים לדמיין אנשים יוכלו בלחיצת כפתור לשתף כול דבר שהם רק ירצו כמו ספרים, יעדי תיירות, ביקורות וכן הלאה.

בעוד שכפתור השלח לא נשמע מלהיב במיוחד, בהתחשב כמה זמן היו יישומוני שיתוף אחרים בסביבה, זהו צעד נוסף של משימת הפייסבוק להמציא מחדש את הדוא"ל שנקרא"mms"  מערכת מסרים מודרנית, כך אמר המנכ"ל מארק צוקרברג.

פייסבוק אומרת שכיום יש לה 50 מיליון קבוצות ולא כולן פעילות.



http://fun.mivzakon.co.il/video/cmp/10536/תכונות_חדשות_בפייסבוק.html

 


תגובה לאי מייל

להרשמה ולעדכון רשימת התפוצה נא ללחוץ כאן

 אנשים חשוב לשמור את המייל הזה!!!
במידה ולא קבלתם מייל היום אתם מוזמנים לצפות בו גם בפייסבוק ובטוויטר שלנו
http://www.facebook.com/mivzakon.site
http://twitter.com/mivzakon_co_il
וגם אתם יכולים להגדיר בדפדפנים או RSS READER את כל הכתובות לכל הערוצים:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss.html
למי שמרגיש שזה קצת מסובך. אז זהו , שזה ממש לא והנה הקישור לקצת עזרה:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss_help_explorer.html

No comments: