Saturday, February 5, 2011

ציורי עיפרון מדהימים

נשלח ב: 06/02/2011

If you can not see this email properly, please click here

ציורי עיפרון מדהימים - אם אינך מצליח לראות את הכתוב לחץ כאן

 

 ציורי עיפרון מדהימים

אדם מוכשר - מוכשר בכל דבר. מה יכול להיות פשוט יותר מאשר עפרון? אם האמן מוכשר, אז אפילו באמצעים הפשוטים ביותר הוא יכול ליצור יצירת מופת.
הגיבור שנדבר עליו, הוא עיפרון פשוט. הוא יכול להיות מכני או רגיל, חד או רך או אחר. בעיפרון אחד אפשר לצייר קו באורך של 50 ק"מ.
עיפרון פשוט עם מחק בקצה, הוא בעל יכולת של מחיקת טעויות והשמדת עקבות. ציורי עיפרון אפשר לבצע בנושאים שונים - ציור הנורא של פצצת האטום הראשונה או ציור רך במיוחד, אמיתי כמו צילום של היצורים המופלאים שבטבע.

הנה, מה עיפרון פשוט בידו של סיני מהונג קונג בשם פול לון יכול לצייר. הוא מתיישב לצייר, וכעבור  60 שעות הופך דף נייר זול ליצירת אומנות יקרה. הוא טוען כי גרפיט רגיל - זה הכלי הטוב ביותר לשחזור של המרקם המורכב של פרוות החתול.


בזמנו הפנוי מציורי חתולים, מבלי לאבד את ההשראה, האמן לון במשך עשרות שעות מצייר פורטרטים של חבריו ושל אמנים האהובים. לדוגמה, הנה הבעלים של מפעל לייצור סאקה, שדגמן בשביל פול 40 שעות. גודל מקורי – A2.


לאומן בן ה-38 יש יכולת להשקיע בציוריו ביום כ-3-4 שעות. הוא במקצועו מעצב גרפי, ומקבל משכורת לא רעה עבור עבודה יותר פשוטה מאשר, למשל, הדיוקן נוגע ללב של בעל היער.


"מה שאי אפשר לנגן על פסנתר – אפשר לשיר בקול". מה שאי אפשר לצייר ביד, אפשר לצייר בעזרת הפה. כך, האמן בשם דאג לנדיס, מסנט-לואיס, מצייר כשהוא מחזיק עיפרון בעזרת שיניו. ידיו, למרבה הצער, לא יכולים להחזיק בעיפרון, לאחר ששבר את צווארו כשעסק בהיאבקות. בכל ציור עיפרון שלו, אמן הנכה משקיע 40-200 שעות. הכישרון התגלה כאשר הוא התערב עם אחיו, שיוכל לצייר כרטיס ברכה לחג המולד בעזרת הפה יותר טוב מאשר אחיו עם ידיו. הדמויות האהובות על דאג לנדיס - בעלי חיים בסכנת הכחדה. ציורי עיפרון שלו, הם סמליים, בהם חיות וציפורים נראים הופכים לשקופים, כאילו שבאו להפרד.


לאמנית הצעירה מליסה קוק, שרק השנה יש לה חמישה תערוכות באמריקה, יש אובססיה עם הנושא של מוות בחניקה. סדרת עבודות שלה בנושא נקראת "ואקום".


מאז ילדותו, רנדי האן מקנדה, מצייר ציורים מדהימים. עבודותיו מקשטות אוספים פרטיים רבים, והכסף ממכירה שלהם הולך לצדקה ומציל חיים של מישהו. את ההשראה להאן  נותנים ילדיו ובעלי חיים ידידותיים בסביבה הטבעית של ניופאונדלנד.


 


Sponsored links 

תגובה לאי מייל

להרשמה ולעדכון רשימת התפוצה נא ללחוץ כאן

 אנשים חשוב לשמור את המייל הזה!!!
במידה ולא קבלתם מייל היום אתם מוזמנים לצפות בו גם בפייסבוק ובטוויטר שלנו
http://www.facebook.com/mivzakon.site
http://twitter.com/mivzakon_co_il
וגם אתם יכולים להגדיר בדפדפנים או RSS READER את כל הכתובות לכל הערוצים:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss.html
למי שמרגיש שזה קצת מסובך. אז זהו , שזה ממש לא והנה הקישור לקצת עזרה:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss_help_explorer.html

No comments: