Friday, February 4, 2011

איך תיראה מלכת יופי בתרבויות שונות

נשלח ב: 05/02/2011

If you can not see this email properly, please click here

איך תיראה מלכת יופי בתרבויות שונות - אם אינך מצליח לראות את הכתוב לחץ כאן

 

 איך תיראה מלכת יופי בתרבויות שונות

 

זוהי אלכסנדרה מילס מארה"ב. היא בוכה כי היא הפכה להיות מיס עולם בשנת 2010. וגם כן – זוהי פעם הראשונה מזה 20 שנה, שאת כתר מיס העולם הניחו על ראשה של אמריקאית.

וזו מלכת היופי הראשונה בפפואה – ניו גיניאה, מיס רייצ'ל סייפרי ג'יימס. היא בת 26 והיא ביולוג, שלמדה בגרמניה ועוסקת במדע. היא נציגה של עם עתיק מאוד.

מאומה לאומה, התפישה של היופי הנשי משתנה. "יופי - הוא בעיני המתבונן", אומרים הבריטים. העובדה, שאחת שנראת מושכת בצורה אלוהית בעיני מישהו אחד, יכולה להיראות דוחה בעיני מישהו אחר. האידיאלים שלנו שונים, ולכן יופי הוא מגוון.

מיס עולם מנקודת המבט של קארן האדום:
קארן האדום – זה אנשי שבט כיאן, שחיים בגבול של בורמה עם תאילנד. בבורמה - הם המיעוט המדוכא ובסיאם - תושבים לא חוקיים.

לנשי השבט הזה, האידיאל של יופי - צוואר ארוך. כמה שיותר טבעות נחושת נמצאים על צווארה של אישה, כך היא נחשבת למושכת יותר. לכן, היופי האמיתי בא עם הגיל. אם יסירו את הטבעות, אישה תמות מיד, כמו פרח שנשבר ברשלנות.


מיס עולם מנקודת מבט של הלוחם של שבט מסאי:

יש המאמינים כי נשים אוהבות עם האוזניים. והאמת היא כי נשים של השבט מסאי אהובות על הגברים שלהן רק בגלל הצורה והתוכן של אוזניהן. הנערות בשבט מותחות את תנוכי האוזניים ככל האפשר. בחור באוזן של אלה כזאת, אפשר להשחיל טלסקופ. באמנות הפירסינג באוזניים, המסאים הם הטובים בעולם.

והנשים המפוארות ביותר של מסאי – הן אלה שאין להם 2 שיניים קדמיות, ורוב שיער הראש שלהן מגולח.


האמזונה מאמזון:

נשים מן השבטים האינדיאניים שבאזור האמזונס, מילדותן עוסקות בציורי גוף. הן משתמשות בכל חלקי גופן עבור ה"איפור". הן עושות גם פירסינג. הצבעים בהם הן משתמשות עשויים ממיצים של צמחים ודם של בעלי חיים.

מיס עולם מנקודת המבט של מאורי:

אנשי מאורי, הילידים של ניו זילנד, יוצרים את היופי של הנשים שלהם בעזרת קעקועים. הם באמת מאמינים כי זה יהיה מהמם, אם שפתן וסנטרן יהיה מכוסה בקעקוע בלתי מחיקים. כמה שיותר דיו מוזרק לשפתיים של כלה - כך השפתיים שלה היו כחולות יותר, והיא עצמה - מושכת יותר!


וכמה שיותר מהר לילדה "יופיע" קעקוע של מעמד (הנקרא "מוקו") על פניה, כך יהיה ברור יותר גורלה. המאורית עם "מוקו", שמראה על מוצא אצילי שלה, הופכת לאישה רצויה מאוד. ואלה שיש להן קעקוע של נשואה – טאבו עבור גברים מאורים אחרים.


מיס עולם מנקודת המבט של מאוריטני:

בעוד הנשים של העולם המערבי מנסות לרדת במשקל, במאוריטניה כמה שהאישה מלאה יותר – ככה היא יפה יותר. כמה שיותר שוקלת הקלה, כך היא תהיה רצויה ומבוקשת.

מיס העולם של מורסי:

אם תפגשו פעם אישה כהת עור עם צלחת חרס בשפתה התחתונה, אז תדעו כי פגשתם אישה משבט מורסי. שבט חי באתיופיה. צלחות שפתיים, יכולות להגיע ל- 15 ס"מ קוטר, וכמה שהקישוט גדול יותר – כך האישה מבוגרת יותר.

 


Sponsored links 

תגובה לאי מייל

להרשמה ולעדכון רשימת התפוצה נא ללחוץ כאן

 אנשים חשוב לשמור את המייל הזה!!!
במידה ולא קבלתם מייל היום אתם מוזמנים לצפות בו גם בפייסבוק ובטוויטר שלנו
http://www.facebook.com/mivzakon.site
http://twitter.com/mivzakon_co_il
וגם אתם יכולים להגדיר בדפדפנים או RSS READER את כל הכתובות לכל הערוצים:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss.html
למי שמרגיש שזה קצת מסובך. אז זהו , שזה ממש לא והנה הקישור לקצת עזרה:
http://www.mivzakon.co.il/rss/rss_help_explorer.html

No comments: