Thursday, May 27, 2010

אדם וכלב

נשלח ב: 27/05/2010

If you can not see this email properly, please click here

אדם וכלב - אם אינך מצליח לראות את הכתוב לחץ כאן

 
אדם אחד סיפר לחברו כי יש לו כלב שהוא עומד למכור במיליון שקלים.

מיליון שקלים, התפלא החבר, כלב?
בהחלט, ענה אותו אדם. זה לא סתם כלב. זהו כלב שיודע לדבר.

מאחר שהחבר הטיל ספק, קרא הבעלים לכלבו ואמר: הנה, תכיר זהו פונץ'.

נעים מאוד, אמר פונץ'.

מדהים, אמר החבר לכלב, אתה אשכרה מדבר, ספר לי על החיים שלך.

שמע, אומר לו הכלב, אני פעיל מאוד בכל הנוגע לאיכות הסביבה.

מסתובב בעולם ומנסה ליזום אמנה בינלאומית בנושא. אני גם חלק מארגון

זכויות אדם. לאחרונה חזרתי מאפריקה, ויש לי כמה עסקים בברלין, בתחום היהלומים והתעשייה.

החבר המופתע פונה לבעל הכלב ואומר לו: תגיד, השתגעת, מה אתה מוכר כלב כזה?

מה זה מיליון שקלים, בלתי ייאמן הכלב הזה.

נכון, השיב בעל הכלב בעייפות. פונץ' באמת כלב מיוחד, אבל נשבר לי מהשקרים שלו......

 

No comments: