Thursday, November 27, 2008

=?windows-1255?B?4fnh6ewg7OLj5ewuLi4g9vjp6iDi7SDs5PH66+8= ?=

If you can not see this email properly, please click here

בשביל לגדול... צריך גם להסתכן - תראואם אינך מצליח לראות את הכתוב לחץ כאן

שני זרעים שכבו זה לצד זה באדמה הדשנה באביב

הראשון אמר , " אני רוצה לגדול !

אני רוצה לשלוח שורשי עמוק אל תוך האדמה ,

לשלוח את נבטי מעבר לקרום הקרקע שמעלי ...

אני רוצה להצמיח עלים , ניצנים , להודיע על בוא האביב ...

אני רוצה לחוש בחמימות השמש על פני ובברכות טל הבוקר על עלי הכותרת שלי !"

והוא גדל

הזרע השני אמר ,

" אני חושש . אם ?????????? ??????????????  ?????? ??????.

"???????? ?????"

??????? "????????" ?????

??????????

?????? ???????????ת שטיילה בחצר מצאה את הזרע שהמתין ואכלה אותו .

מוסר ההשכל :אלה מאיתנו המסרבים להסתכן ולגדול , נבלעים על ידי החיים .

Sponsored links 

 

 


תגובה לאי מייל

להרשמה ולעדכון רשימת התפוצה נא ללחוץ כאן

פורטל מבזקון

No comments: